wtorek, 26 marca 2013

Zima musi odejść!

Wiosna nigdy nie była tak oczekiwana jak w tym roku, nieprawdaż? Moje dziecko dostaje w domu kociokwiku, jego niszczycielskie właściwości osiągnęły punkt kulminacyjny. Temat rzeka... Czy wszystkie dzieci tak mają, że gdy mówi się do nich: nie dotykaj, zostaw to, odłóż na miejsce (plus dodatkowe gesty niewerbalne czyli: grozi się palcem, tupie nogą itp., itd.); one patrząc na rodziców jak na idiotów, z uśmieszkiem chytrego liska i tak robią co chcą?! 
Wystawiam więc w oknie baner z napisem : "Zima musi odejść!".  To zmieni wszystko!
Na ocieplenie atmosfery projekt w kremowo - pudrowym kolorze. 
Pozdrawiam, Dorota



4 komentarze:

  1. Czy ta sukienka byla szyta na jakas okazje? Jest po prostu piekna. Taka zgrzebna, ale przez te przestrzenne plisy, zakladki piekna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą sukienkę szyłam z surówki bawełnianej w szkole na pokaz na koniec semestru.
      W całości jest ręcznie uszyta.

      Usuń
  2. Po pierwsze : sukienka jest fantastyczna! Na pewno była nr 1 na pokazie :-)
    A po drugie: ja też mam takie dziecko!!!!!!! I to dziewczynkę. Ma 2 latka i jest niesamowita. Dotknie wszystko, w ręce weźmie jeszcze więcej, a do tego takie robi piękne oczka i uśmiech, że zamiast wyzywać, to śmiać mi się chce...a starsza córka-7 lat- to już inny temat,niekończąca się energia ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka jest cudowna!!!
    Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.