wtorek, 25 czerwca 2013

Black & white & electric blue

Chciałabym, aby część postów na moim blogu tak mniej - więcej wyglądała. Trochę się wstydzę, ale projekty w stylizacjach prezentują się lepiej. Dziś więc stoję przed Wami, uśmiecham się zalotnie i "ustawiam" męża, instruuję, pouczam, jak ma fotografować:). 
Niebieski top uszyłam  z szyfonu dwutonowego (więcej w kolejnym poście), a o spódnicy można poczytać Tutaj.
Pozdrawiam, Dorota


Top, Spódniczka - Szyje.Nocą
Torebka - Parfois
Sandały  - Zara
Kolczyki - Parfois

12 komentarzy:

  1. Top z zakładkami. Trochę nocy trzeba poświęcić. Piękny chabrowy kolor. Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Uwielbiam niebieski kolor we wszystkich odcieniach.

      Usuń
  2. Kobieto gdzie się chowałaś...!! normalnie zjeść Twój blog to mało. Cudownie tutaj!!! Piękne rzeczy szyjesz!! Na razie tak rzuciłam okiem ale jak przyjdzie chwila czasu przeczytam każde słowo i zdjęcie obejrzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę się wstydzę, bo jestem początkującą blogerką, ale oczywiście zapraszam do odwiedzania mojej strony.

      Usuń
  3. Jestem zachwycona całym blogiem Twoim, i wogóle pięknie. I powiem tak od razu, że bardzo ciszę się że mieszkasz w Krakowie, dobrze załapałam, że tak właśnie jest?? Mam nadzieje, że kiedyś uda mi się Ciebie poznać osobiście. Niedawno było na Kazimierzu takie spotkanie nas szyjących, szkoda, że nie wiedziałam o Tobie bo bym na kolanach prosiła żebyś przyszła. Tym iście wylewnym i nie w moim stylu :D wyznaniu idę ochłonąć :) WOW.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie, strasznie miło czytać takie komentarze. Mieszkam 15 km od Krakowa aktualnie. Wiedziałam o spotkaniu szyjących blogerek i bardzo żałuję, że mnie tam nie było, ale nie mogłam przyjść. Następnym razem na pewno się pojawię.

      Usuń
  4. Trafiłam do Ciebie dzięki Lilianie z Zapomnianej Pracowni. Siedzę z rozdziawianą paszczą i się zachwycam. Jak ja bym chciałam mieć chociaż okruch Twojego talentu :)
    Szyj więcej i szybciej i pozwól ludziom się zachwycać :)
    Pozdrowienia serdeczne Ewka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam projektować i szyć. Od dziecka mnie to pasjonowało. Nie wiem po kim to mam :) Postaram się często dodawać wpisy. Pozdrawiam, Dorota

      Usuń
  5. ja zazdroszczę wszystkim ,którzy szyją-także więc Tobie tez :)
    gratulacje-rób dalej swoje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zazdroszczę wszystkim, którzy projektują i szyją zawodowo, jest to moje wielkie marzenie...

      Usuń
  6. Pięknie to połączyłaś i wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.