piątek, 21 czerwca 2013

Kobaltowa

Niebieska sukienka powstała dla Agatki i według Jej projektu. Miała być prosta i inna niż masa jednakowych projektów w sieciówkach. Myślę, że taki krój jest idealny dla kobiet lubiących klasykę z ciekawym, niestandardowym elementem, tutaj jest nim kołnierz i guziki przyszyte z tyłu. Uwielbiam te guziki, są fantastyczną ozdobą! Tkaniną, z której szyłam jest oczywiście magnus na matowej stronie oraz wiskozowa podszewka. Sukienka zapina się z boku na zamek kryty.
PS: Podobno wygodnie się siedzi na takich guzikach:)
Pozdrowienia, Dorota





10 komentarzy:

  1. Świetna :) Ciekawe rzeczy szyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Staram się tworzyć coś innego niż w sklepach.

      Usuń
  2. Potrafisz uszyć coś od podstaw? tz. bez wykroju z np. Burdy? Pomysł na sukienkę bardzo mi się podoba. Najbardziej dekolt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Wszystko szyję z wykrojów robionych przez siebie. Znam podstawy konstrukcji i modelowania. Autorką projektu jest moja kuzynka - pomysł na dekolt i tył sukienki jest bardzo interesujący.

      Usuń
  3. O Boziu jaka piękna sukienka. Kolor - mój (mam kawal tkaniny w takim pięknym, kobaltowym a może chabrowym kolorze ale nadal czeka na lepsze czasy) i krój absolutnie do mnie przemawia. Podoba mi się też staranne szycie i obszycie - można się na Tobie wzorować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Sukienka to projekt Agatki, ja tylko odszyłam.

      Usuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.