sobota, 15 czerwca 2013

Long red dress

Rzadko się zdarza, by ktoś zażyczył sobie długą suknię. Miałam okazję taką uszyć. Fantastyczna czerwona, stabilna koronka. Zdjęcia nawet w połowie nie oddają jej wyglądu. Pasek z srebrno - złotej eko skóry. Dół i podszewka gorsetu z satyny magnus - materiał wybrała właścicielka sukni. Fotki marnej jakości, bo skończyłam szyć wieczorem, a rano już musiałam ją oddać, więc te robione rano są prześwietlone i w różowym kolorze a nie w czerwonym:). Mimo to pochwalę się nią. Nawet rękaw, którego nie znoszę wszywać, nie sprawił większego kłopotu. Pozdrawiam, Dorota

6 komentarzy:

  1. Śliczna i cudnie Ci w tym kolorku :) Pomysłowa twórcza kobietko- super.Nie widzę ikonki obserwatorów,więc by odwiedzać Cię dodaję do zakładki ulubionych.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margarett. Jeszcze nie opanowałam w pełni wszystkich funkcji bloggera:)Dlatego nie wszystko działa tak, jak bym tego chciała:)Pozdrowienia

      Usuń
  2. Sukienka jet bardzo fajna, jedynie co to nie podoba mi się odstający tył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tył się naciągnął podczas wykańczania overlockiem. Takie małe niedociągnięcie:)

      Usuń
  3. Wow obłędna suknia - jak z opery Carmen! Piękna, kobieca i zmysłowa... Robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Jestem fanką Twojego bloga, a teraz dostałam komentarz od Ciebie WoW!!!

      Usuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.