piątek, 5 lipca 2013

Rozkloszowana z gipiurowym pasem

To propozycja dla baaardzo szczupłych kobiet. Nie mogłam zrobić zdjęć na manekinie (38), ponieważ sukieneczka jest w rozmiarze 34. Jedynie mogę wyeksponować ją na wieszaku:). Zdjęcia oczywiście  z lampą, pstrykane...- jak wskazuje nazwa bloga. 
Tkanina: satyna magnus w części gorsetowej i jako podszewka spódniczki; wierzch spódniczki z szyfonu dwutonowego; pas z metalicznej ekoskóry, na którą nałożyłam czarną gipiurę. 
Sukienka powstała dla Agnieszki i wg. Jej sugestii i wskazówek. Żeby jeszcze bardziej podnieść spódniczkę doszyłam halkę na gumce (z tego, co miałam w domu - bordowy i czarny tiul oraz podszewka wiskozowa)
Pozdrowienia, Dorota



6 komentarzy:

  1. wow, niesamowita sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Sukienki szyte z koła mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna. Fajnie mogłaby też wyglądać bez białego podszycia koronki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Przykładałyśmy z Agnieszką różne, kolorowe tkaniny na tło dla tej gipiury, ostatecznie wybór padł na eko-skórę.

      Usuń
    2. Masz świetnego bloga, a najbardziej podobają mi się tkaniny z których szyjesz, wzory na nich są niepowtarzalne, zabawne, oryginalne. Jeszcze nie załapałam jak się poruszać na strawberryfield, chyba nie da się dodawać komentarzy, ale obserwuję i podziwiam!

      Usuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.