piątek, 26 lipca 2013

Top z frędzlami i ... wianek

Dziś efekt mojej fascynacji. Nie wiem co tu gra pierwsze skrzypce, ale podejrzewam, że nie top z frędzlami:) Ogólnie rzecz biorąc, mimo zbyt głębokiego dekoltu, jestem z niego zadowolona (na pewno bardziej, niż z mojej "równomiernej" opalenizny).
Tkaniny/Dzianiny: jersey (mieszanka poliestru i bawełny, dobry na koszulki i T - shirty; jakościowo - hmmm...), frędzle wiskozowe i gumka bieliźniana do marszczenia boków.
Pozdrawiam, Dorota



                                                             

6 komentarzy:

  1. Pierwsze skrzypce gra zdecydowanie jakże wyrazisty wianek:)

    Bluzka jest świetna, zalatuje romantyzmem, i jeszcze ta sceneria... Gdybyś sama nie powiedziała o głębokim dekolcie to nawet bym się nie zorientowała. Brawo i oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie myślałam:)Wianek. Gdybym miała szyć jeszcze raz ten top, to zdecydowanie zrobiłabym krótsze rękawki - coś mi w nich "nie gra"

      Usuń
    2. rękawki są ok, dla mnie bluzka jest idealna :) sama bym taką chciała :) a dekolt jest głęboki, ale ładnie wygląda :)nie jest tak chamsko wyzywający, czego nie lubię.

      Usuń
  2. o wow, no zachwyciłam się !! super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, po raz pierwszy postarałam się, żeby jakość zdjęć była zadowalająca...przynajmniej dla mnie:)

      Usuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.