wtorek, 2 lipca 2013

Top ze skrzyżowanymi ramiączkami

Uwielbiam kolor kobaltowy, błękitny, morski,  lazurowy, indygo,  niebieskofioletowy, chabrowy, szafirowy, turkusowy, atramentowy, granatowy, electric blue....wszystkie odcienie i nazwy niebieskiego. Poniżej kobaltowy/ chabrowy top na ramiączkach. Uszyłam go z szyfonu tzw. dwutonowego, który można kupić w każdym sklepie z tkaninami i praktycznie w każdym kolorze. Jest to bardziej elegancka wersja zwykłego szyfonu (poliester oczywiście). Nadaje się na letnie sukienki, spódniczki, bluzki, szale, niektórzy kupują tę tkaninę jako firanę lub zasłonę do okien - co uważam za świetny pomysł (można np uzyskać efekt cieniowania zawieszając materiał w różnych odzieniach tego samego koloru, np. niebieskiego:)). 
Jako podszewkę topu użyłam bardzo cienkiej satyny. Zrobiłam wykrój, ponieważ w podszewce/halce są zaszewki, ale tak naprawdę, można tą bluzkę uszyć z kawałka prostokątnej tkaniny. Zakładki przy dekolcie lekko powiększają biust, dół zwężany. 
Pozdrowienia, Dorota



6 komentarzy:

  1. Piękny kolor i ciuszek extra- gąszcz szeleczek zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem cię, też bardzo lubię wszelkie odcienie niebieskiego. A top wyszedł fajny, dzisiaj widziałam babeczkę w bluzce z podobnymi zakładkami i mi się takie zamarzyły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę-ja bym nie uszyła takiego chyba
    zabieram się teraz za spodnie od piżamy ,moje pierwsze-jako experyment :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę mi wierzyć, najwięcej czasu poświęciłam na ułożenie zakładek, reszta to bajka. Każdy może uszyć.

      Usuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.