niedziela, 11 sierpnia 2013

Black & Mint

Początkowo poniższe zdjęcia miały się znaleźć Tu, ale stwierdziłam, że post stał by się zbyt długi i monotonny, potem w ogóle zrezygnowałam z pokazania miętowej sukienki na sylwetce, bo się trochę wstydzę swoich wygibasów, ale teraz myślę, że nie ma w tym nic złego. Uważam, że najlepiej właśnie na sylwetce jest pokazać projekt, żaden manekin ani wieszak tego nie zrekompensuje. Wybrałam więc kilka zdjęć, które mam nadzieję mnie nie kompromitują...)
Pozdrowienia, Dorota

Sukienka - Szyję.Nocą
Torebka - z szafy mamy
Kolczyki - Parfois
Szpilki - Buffalo

                                                                 

17 komentarzy:

  1. cudna sukienka, niezwykle misterna i pewnie długotrwała praca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Takie sukienki uczą cierpliwości do szycia.

      Usuń
  2. Piękna! Rewelacja jak ze sklepu! Jak bym nie obserwowała bloga to w życiu bym się nie domyśliła, że ta sukienka jest uszyta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotki Masz super,żaden manekin nie zaprezentował by tak tej pięknej sukienki :D Podziwiam! sukienka świetnie uszyta a co najważniejsze pięknie w niej Wyglądasz.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, manekin nie jest w stanie oddać piękna sukienki, na tobie świetnie ona leży:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tak się złożyło, że z druhną mamy ten sam rozmiar:)

      Usuń
  5. taką sukienkę uszyć to jest COŚ!!
    gratulacje
    jak dla mnie góra powinna być trochę wyższa,ale jak się dobrze czujesz to OK
    zacznij takie szyć na sprzedaż-biznes murowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Sukienka była szyta dla innej dziewczyny, ja mam dłuższy tułów i faktycznie część gorsowej jest za krótka. Właśnie taki biznes jest moim marzeniem, ale brak mi odwagi i boję się, że nie zarobię nawet na zus:(

      Usuń
  6. Prześliczna <3
    Masz wielki talent , na twoim miejscu odważyłabym jakiś mały biznes , na pewno miałabyś z czegoś takiego dochody bo ta sukienka jest przecudowna , sprawiłabym sobie taką <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno przemyślę to jeszcze wiele razy.

      Usuń
  7. Pokazuj jak najwięcej swoich uszytków na sobie, śliczna sukienka, myślę że moja córa jak by ją zobaczyła, powiedziałaby mi krótko, ,,mam uszyjesz mi taką?".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, ale:
      1. Figura nie ta:)
      2. Nie mam fotografa, któremu by się chciało, zawsze moje zdjęcia są robione z tzw. "doskoku":)
      Ale postaram się.

      Usuń
  8. Zdjecia sa fajne, a sukienka bardzo ladna. Wyglada jak spod igielki prawdziwej krawcowej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.