sobota, 31 sierpnia 2013

Koralowa

Dziś krótki opis, bo sukienka jest prosta. Koralowa, z gipiurową wstawką przy dekolcie i w talii, uszyłam ją dla mojej mamy. Nieszczęsne rękawy, które !!!"♥"!!! Chyba nigdy nie nauczę się ich wszywać. Odcienie koloru na zdjęciach mogą się nieco różnić - trwają eksperymenty z ustawieniami obiektywu:) I mała uwaga, gdyby ktoś szył z s.magnus, to ostrożnie z ilością materiału pozostawioną na kontrafałdy! Tkanina jest wspaniała do szycia, ale ciężka. Przy marszczeniu lepiej zrobić mniejsze zakładki, ponieważ: 
1. Sylwetka wygląda nieestetycznie w talii (zwłaszcza przy większym obwodzie w pasie)
1. Sukienka waży "tonę":)
Tkaniny: magnus s. lewa, wiskozowa podszewka, srebrna gipiura w kwiaty, zamek kryty z boku
Pozdrawiam, Dorota


                                                                          

14 komentarzy:

  1. Sukienka jest przepięna,bardzo urokliwa ,jak dla księżniczki.Jestem ciekawa jak mama się w niej czuje i jak wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pstryknięciu fotki mojej mamie mogę zapomnieć:) nigdy się na to nie zgodzi. Z tego co zaobserwowałam i dopytałam, to bardzo dobrze się nosi, materiał jest super jeśli chodzi o pranie, dobrze się prasuje, przewiewny. Moja mama jest szczupła i dobrze wszystko leży, ale tak jak opisałam w poście - strasznie ciężka jest ta sukienka.

      Usuń
  2. sukienka wygląda PERFEKCYJNIE!! a co do rękawów to chyba trzeba wszyć 100 żeby 101 wyszedł ładnie :)twoje nie wyglądają przecież źle. Ja też za ich wszywaniem nie przepadam zwłaszcza do żakietów zdarza się że wszywam, pruję, wszywam, pruję i tak aż mi nerwy nie puszczą :D Pomagam sobie czasem fastrygą. Fastryguję główkę rękawa, lekko ściągam fastrygę dzięki czemu główka sama nabiera kształt i łatwiej wszyć rękaw. Szwy zawsze układam w stronę rękawa - choć nie wiem do końca jaka jest zasada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję za pomysł na wszycie rękawa, na pewno wypróbuję. Nie masz pojęcia jaki posiadam zasób słów przy pracy nad rękawami, sama się zaskakuję:) Moje rękawy może nie wyglądają źle, co nie zmienia faktu, że tych zakładek na główce w ogóle nie powinno być:)

      Usuń
  3. Sukienka piękna i bardzo kobieca. Strasznie podoba mi się kolorek, bardzo w moim guście: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości kolorek jest trochę cieplejszy.

      Usuń
  4. wszywanie rękawów w sukience dla mamy? łączę się w bólu:) bardzo mi się podobają te koronkowe detale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszywanie rękawów to ból:) Dziękuję:)

      Usuń
  5. Śliczny kolor materiału. I sukienka prezentuje się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wstawki z koronki są urocze, bardzo kobiece. Przyznam że na zdjęciach sukienka nie wygląda jakby ważyła tonę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna! Wstawki koronkowe były strzałem w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję:) Rozważałam wszycie czarnej gipiury, ale takie połączenie chyba byłoby zbyt kontrastowe, a z kolei srebrne spowodowało to, że sukienka stała się troszkę za słodka. Nigdy jeszcze nie uszyłam czegoś tak, żebym była w 100% zadowolona:)

      Usuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.