niedziela, 25 sierpnia 2013

Eklektycznie

Sportowy top, koronkowe szorty (więcej tu) i torebka z frędzlami, którą upolowałam w poprzednim sezonie na wyprzedaży.
Stawiam pierwsze kroki jako "stylistka":) Chyba wszystko pasuje...
W tym poście o kroju, który w ostatnim czasie zawojował moje projekty. Wszędzie rysuję trójkąty, z przodu, z tyłu z boku:) Jeszcze nie wiem czy pozostawię tą bluzkę w takiej postaci, być może doszyję prostą spódnicę i w ten sposób powstanie ołówkowa sukienka. Póki co, bluzkę uszyłam na próbę, nie wiedziałam jaki efekt będzie po modelowaniu, formą podstawową był gorset. Po uszyciu okazało się, że top jest za krótki, doszyłam więc pas. Za mało też wycięłam pod pachą, ale nie przeszkadza mi to, więc nie poprawiałam. Przymierzam się do rozkloszowanej sukienki, która będzie mieć bardzo podobną górę, więc wykrój już mam:)
Zdopingowana przez znajomych, żeby jak najwięcej projektów pokazywać na sobie - pozuję:) Śmiać mi się chce, bo nie jestem do tego stworzona i najzwyczajniej się się wstydzę. 
Tkaniny: magnus oczywiście:) w czarnym i kremowym kolorze i czarna, elastyczna siateczka tzw. skin.
Do następnego, Dorota

 Top, szorty - Szyję.Nocą
Torebka, sandały - Zara
Pierścionek - I am


                                       

22 komentarze:

  1. Swietna bluzeczka i znajomi maja racje. Pokazuj na sobie. Jestes sliczna dziewczyna i nie masz sie czego wstydzic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło się czyta takie komentarze.

      Usuń
  2. Bluzka mnie powaliła, jest fantastyczna !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przez ten dekolt z przodu będzie musiała poczekać na jakieś większe wyjście:)

      Usuń
  3. super! bluzka świetna :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o mamo tato córko wujku!!! jest prześliczna. Będziesz bardzo zła jak lekko podgapię pomysł??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu:) Cieszę się, że trafiłam w gust. Jak ja lubię Twoje komentarze:)

      Usuń
  5. Witam :) Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, zapraszam :)
    http://notoszyjemy.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za nominację, postaram się stanąć na wysokości zadania i odpowiedzieć na wszystkie pytania:)

      Usuń
  6. świetna bluzka i torebeczka!!:))

    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, bluzka robi wrażenie! ja też wstydzę się pozować, ale to chyba nieważne, bo i tak nie ma kto zrobić mi zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za nic w świecie nie chciałabym być śmieszna w tym jak pokazuję rzeczy, które uszyłam, ale na manekinie to nie to samo. Mnie też nie ma kto robić zdjęć - nikt nie ma czasu i cierpliwości. Trzeba się pokłócić i przymusić np. męża (szantaż - najlepsza metoda:) - oczywiście to żart.

      Usuń
  8. Szorty są świetne, ale bluzka po prostu wspaniała. Bardzo mi się podoba że wrzucasz tyle zdjęć - zaspokajają moją ciekawość :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Z kroju topu jestem zadowolona, na pewno jeszcze wykorzystam formę.

      Usuń
  9. ale z Ciebie zdolniacha - WOOW, jestem pod wrażeniem !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bluzeczka jest po prostu super! Sama kiedyś próbowałam szyć (wykroje z Burdy, ale różnie to bywało). Nie ma co gadać - masz talent i to nie byle jaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.