czwartek, 22 sierpnia 2013

Left or Right

Dzisiaj spódniczka na pasku, z zakładkami. Jeśli ktoś pamięta Tą sukienkę, uszyłam ją właśnie z resztek tkaniny w róże, ale tym razem wybrałam stronę lewą materiału. Czy był to dobry wybór? Mi się podoba, wzór nie jest tak wyrazisty i błyszczący, bardzo przyjemna w dotyku faktura tkaniny. Dodałam przy pasku trochę kremowego materiału, ponieważ spódniczka byłaby za krótka dla mnie. Jaśniejszy pas można było wszyć na dole, prawda? - standardowo, a ja zawsze muszę wszystko zrobić inaczej - trochę przekornie.
Tkaniny: wiskoza w róże, kremowy magnus, zamek kryty z boku (bubel jest przy zamku, ale ja to kiedyś poprawię:), podszewki brak - tkanina dość "mięsista", gęsto tkana, podszewka była zbędna.
Pozdrowienia, Dorota

Strona "lewa" spódnicy

                                           

11 komentarzy:

  1. Im dłużej patrzę na tę spódniczkę, tym mniej ten biały pasek mi przeszkadza. Nie żeby spódnica mi się nie podobała, nie. Tylko jak ją zobaczyłam na drugim zdjeciu to jakoś proporcje pomiedzy tymi paskami przede wszystkim rzucaly mi się w oczy. Materiał szyty po lewej stronie wygląda fajnie no i sama spódnica jast taka jaką sama mam ochotę sobie uszyc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. Zdaję sobie sprawę, że proporcje są lekko zaburzone, ale wszycie tego paska na dole wydawało mi się tak oczywiste, że musiałam przekombinować:)

      Usuń
    2. Muszę się czasami przekonać do pewnych rozwiązań i patrząc na tę spódniczkę dzisiaj zupełnie inaczej ją widzę niż za pierwszym razem. Jest naprawdę fajna.

      Usuń
  2. Pięknie uszyta i skomponowana spódnica :) Mi się strasznie podoba ten biały pas, jak napisałaś, na przekór bo dodaje jej wyjątkowości.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chyba nie miała odwagi do wykorzystania lewej strony, jakoś zawsze mnie męczy psychicznie odstępstwo od norm. Ale u Ciebie wygląda to całkiem ładnie i gdybyś tego nie pokazała pewnie nie wpadła bym na to że materiał jest na "niewłaściwej" stronie.

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym akurat przypadku lewa strona wydaje mi się bardzie młodzieżowa, moja mama stwierdziła, że spódniczka wygląda jakby była sprana:) ale myślę, że właśnie dla tego, ze widziała prawą stronę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lewa strona materiału wygląda bardziej lekko przez to że jest taka jasna, może faktycznie trochę jak sprana. Natomiast jak patrzę na zdjęcie lewej strony spódnicy (z prawą stroną materiału) to to zestawienie jest chyba zbyt kontrastowe, ciężkie i już nie byłoby na pewno młodzieżowe :-)

      Usuń
  6. Podobają mi się takie smaczki na przekór, o ile dają zgrabny efekt końcowy i nie burzą kompozycji, a ta wstawka złamała konwenans, ale właśnie ze smakiem :-)
    Czy szyłaś dół z prostokąta czy z trapezu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.