środa, 7 sierpnia 2013

Niebieska z kontrafałdami

Dziś sukienka w kolorze niebieskim (przyp. mój ulubiony:). Prosta w formie, efektowna dzięki tiulowej halce. Góra z cięciami francuskimi i podszewką, dół z prostokąta, z uformowanymi, dużymi kontrafałdami. Przód zabudowany, tył z dużym dekoltem. Sukienka uszyta dla Ani i wg. jej wskazówek. Myślę, że halka robi tu kawał dobrej roboty! Trzeba się było nad nią sporo napracować, żeby przymocować tiul, ale dzięki niej kontrafałdy pięknie się rozkładają, sukienka staje się bardziej "dziewczęca".
Tkaniny: satyna magnus s.matowa, podszewka wiskozowa; halka: tiul tzw.sztywnik, cienka, chabrowa satyna, gumka bieliźniana.
PS: Tiulu raczej się nie wykańcza, ale zdecydowałam, że będzie ładnie, jeśli przejadę overlockiem brzeg, nawet za cenę stępienia igły:)
Pozdrowienia, Dorota

Przymiarka.
Poniżej bez tiulowej halki.

                                             

24 komentarze:

  1. Sukienka jest nieziemsko piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dech mi zaparlo z wrazenia. Zdecydowanie sukienka w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieski to także mój ulubiony kolor, a w tym wydaniu - z tymi cięciami, z tymi kontrafałdami, z tą halką - to moje marzenie. Pięknie się te kontrafałdy układają, jak płatki tulipana, róży? Sama nie wiem. Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Halka bardzo ładnie unosi i kształtuje, tylko pilnować się przy schylaniu:))

      Usuń
  4. Sukienka-marzenie! I nareszcie zdjęcie na modelce, co tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że świetnie szyjesz. Leży idealnie, jest taka "księżniczkowa". Zazdroszczę talentu, i skończenia SAPU:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się jeszcze uczę szyć, mnóstwo, mnóstwo rzeczy mnie zaskakuje i nie wiem jak wybrnąć i najczęściej kombinuję:)

      Usuń
  5. fantastyczna sukienka, fason i kolor są absolutnie niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor i krój, faktycznie tiul dodaje jej dużo uroku.

    OdpowiedzUsuń
  7. tiulowa halka cudowna:) świetnie Ci wyszła:)

    obserwuję Cie i zapraszam do siebie, również szyje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jakaś młoda, traktująca modę z przymrużeniem oka dziewczyna mogłaby założyć tę halkę do topu i sneakersów lub conversów i wyglądałaby świetnie:)

      Usuń
  8. o rany ! marzę żeby już tak szyć! obejrzałam całą galerie i ubrania są niesamowite !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps nawet zauważyłam w galerii że mamy takie same maszyny :)

      Usuń
    2. Jeśli chciałabyś zająć się szyciem na serio, to overlock polecam, ale proponuję Ci zainwestować w lepszą maszynę. Ja mam zabawkę za 300 zł. Co prawda sprawdziła się wiele razy, ale po 5 latach szycia już nie chwyta cienkich tkanin, a z najgrubszych przeszyje jeansy. Nie oszczędzam jej ani trochę:)

      Usuń
  9. Sukienka wygląda pięknie, na halce prezentuje się nadzwyczaj okazale i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest ogromna różnica na plus po założeniu halki, dlatego zamieściłam zdjęcia z halką i bez niej.

      Usuń
  10. Jaka śliczna sukienka. Z halką rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. o mamo! dziewczyno ale masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę za dużo powiedziane, ale dziękuję bardzo.

      Usuń
  12. Cuuudowna sukienka i w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten kolor. Sukienka wygląda pięknie z podszewką. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.