niedziela, 8 września 2013

I ♥ my t-shirt

Każdy ma swoje ulubione rzeczy w szafie, które eksploatuje do granic możliwości, mimo dziur, plam, przetarć. Ja mam swój t-shirt. Kupiłam go w Reserved w zeszłym roku na wyprzedaży. Ubieram do wszystkiego i na przeróżne okazje. Minus - biały kolor, który przestaje być już biały, nie da się doprać i doprasować. Wiem, zwykły podkoszulek, ale bardzo go lubię za jakość dzianiny, za fason, za przepiękne zdjęcie na przodzie i  "DO WHAT YOU LOVE"! Odbiłam więc sobie formę i przenoszę ulubiony fason na inne tkaniny. Wkrótce pojawią się posty z nowymi bluzkami, ich zapowiedź na dole.
Pozdrawiam, Dorota
 Forma, którą odbiłam z T - shirtu była cięta i sklejana wielokrotnie i na pewno na tym nie koniec:)
 W kolejnych postach bluzki/ koszulki na podstawie ulubionego T - shirtu. Poniżej ich zapowiedź.
                                                                                    


8 komentarzy:

  1. zapowiadają się super! ja osobiście nie lubię nadruków, więc spodziewam się, że twoje dużo bardziej przypadną mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię eksperymenty z formą/ wykrojem i w tą stronę poszłam szyjąc bluzki. Mam nadzieję, że będą się podobać.

      Usuń
  2. Myślę, że każdy ma takie swoje ulubione rzeczy, których nie mógłby się pozbyć za żadne skarby świata, nawet pomimo przetarć i sprania. Ja mam takich rzeczy dużo, na co dzień w nich pracuję i urzęduję, ale już tylko w domu.
    Czekam z niecierpliwością na Twoje nowe wersje ulubionego t-shirta: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze tych wersji będzie sporo. W ostatnim czasie nawet sweter sobie szyłam z tej formy:) a rękawy oczywiście "na oko" dorabiałam.

      Usuń
  3. Szary t-shirt zapowiada sie rewelacyjnie. Ten bialy tez, chociaz ciezej mi wyobrazuc sobie efekt koncowy, wiec czekam niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie aż rewelacyjnie:), bo jest prosty, ale bardzo fanie się nosi.

      Usuń
  4. ciekawa jestem co to za białe cudo :) faktura materiału strasznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten materiał nadaje się nie tylko na bluzki. Bardzo fajny. Można kupić w wielu kolorach w sklepie Dee Dee Mode na ul Krakowskiej w Krakowie.

      Usuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.