czwartek, 19 września 2013

Kremowa z dekoltem na plecach

Czekałam na odpowiedni moment, pomyślałam nawet, że poświęcę się dla sprawy i wyjdę na zewnątrz w tej bluzce, co przy 8 stopniach jest nie lada wyczynem (i głupotą), ale nie udało się. Nikt nie ma czasu i chęci na oglądanie moich wygibasów przed obiektywem i pstrykanie mi fotek, więc wrzucam te zrobione przeze mnie jako zdjęcia techniczne. Ciągniemy temat mojej ulubionej formy na t-shirt. Tym razem nieco grubsza dzianina, z bardzo fajną fakturą, sztywna, nadaje się na sukienki, dostępna w wielu kolorach. Świetnie się z niej szyje i bardzo dobrze się nosi. 
Mogło by to lato tak szybko nie odpuszczać!
Pozdrawiam ciepło, Dorota



                                                          

18 komentarzy:

  1. Ależ rewelacyjny pomysł na białą bluzkę. Przód i dekolt z tyłu wyglądają niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super! miałaś mega fajny pomysł na te plecy. W sumie mogłoby też być tak z przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam jeszcze kilka projektów na ten wykrój, ale chyba będą musiały poczekać na cieplejszą porę:)

      Usuń
  3. bardzo fajny pomysł na "zwykłego" t-shirta! a co to za materiał? gdzie go można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam niestety składu surowcowego, ale jest to dzianina, dość gęsto dziana, na prawej stronie ma fakturę - krateczkę, str. lewa gładka. Kupiłam ten materiał w Krakowie na ul. Krakowskiej. Sklep nazywa się De De Mode. Dziewczyny, które tam pracują bardzo dbają o ekspozycję tkanin. Mały sklepik, a duży wybór.

      Usuń
  4. Dzianinę znam i lubię! Twoja bluzka pomysłowa! Może jednak kiedyś zaprezentujesz ją na sobie?? Na pewno świetnie leży!

    OdpowiedzUsuń
  5. PRZECUDOWNA!! niesamowicie śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka jest po prostu niesamowita! Widzę że pozostajesz wierna nieco romantycznemu stylowi:) Pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakkolwiek bym się nie starała, zawsze wychodzi trochę słodko:)Coś w tym jest.

      Usuń
  7. Świetna bluzka... no oczywiście najbardziej mi się podobają te efektowne plecki: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko gdzie je teraz pokazać? Straszny ziąb:)

      Usuń
  8. Rewelacyjna! Genialny pomysł aby ten tył tak ozdobić paskami :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny pomysł na plecy. Może z nadejściem lata będę miała wenę na coś lekkiego, to sobie zapamiętam... bo teraz jak patrzę na termometr to bliżej mi do swetrów niż t-shirtów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.