wtorek, 8 października 2013

Kobaltowa kopertowa

Znów niebieski:) Kocham ten kolor, a na tej sukience wygląda bajecznie.
Sukienka kopertowa. Krój nie dla każdego. Pięknie układa się na biuście, pod warunkiem, że się go ma:) Najbardziej zafascynowana jestem tyłem i z pewnością skopiuję go sobie na inną sukienkę. Tą uszyłam dla Ani i według jej sugestii, z kilku zdjęć powstał jeden, fajny projekt. Najwięcej kłopotu sprawiło mi wykończenie dekoltu i ramion. Moja maszyna ma kłopoty z przeszyciem kilku warstw.
Tkaniny: żorżeta, gipiura (tutaj potrzebowałam około 0,5 m i wykorzystałam tylko brzegi), podszewka wiskozowa.
Pozdrowienia, Dorota

                                                   

18 komentarzy:

  1. Świetny krój i bombowy kolor. Plecy wyszły SUPER: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie prezentuje się sylwetka z tyłu z takim wycięciem. Niestety zdjęć nie mam;(

      Usuń
  2. O kurcze, ale cudo!! I te plecy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pomysł na czerwoną sukienkę z rękawami i z takim wycięciem na plecach, ale co dzień zmieniam koncepcję i minie jeszcze trochę czasu zanim się za to zabiorę:)

      Usuń
  3. Piękna ta koronka i bardzo ładnie wygląda wykończenie pleców.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałaś piękna koronkę do sukienki, a kolor chabrowy jest boski. Z miłą chęcią obserwuję twojego bloga
    ***
    Zawsze zapraszam do siebie. Jestem projektantką, która swoją pasję realizuje na blogu. Będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz. Gdy uważasz, że coś fajnego robię zaobserwuj mnie, do miłego.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tkaninę i gipiurę wybrała sobie Ania, ja tylko uszyłam:) Na pewno wpadnę do Ciebie.

      Usuń
  5. Świetny pomysł z tą gipiurą..jest dość droga ale 0,5 m.świetnie wykorzystane. Sukienka na wielkie wyjście! Piękna, o kolorze nie wspomnę, że też udało się dobrać kolorystycznie gipiurę..!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się Ani dobrać tkaniny kolorystycznie. Troszkę tej gipiury zostało, można jeszcze zrobić z niej jakieś wstawki.

      Usuń
  6. Cudna!!! Bardzo mi się podoba, aż mi się te oczka zaświeciły jak kryształki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna rzecz uszyta przez Ciebie którą się zachwycam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny tył <3 szkoda, że nie masz zdjęcia na sylwetce, na pewno super się prezentuje :) Zapraszam na mojego świeżego jeszcze bloga :) http://vaylebyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A i właścicielka z sukienki niezwykle zadowolona =) Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.