wtorek, 15 października 2013

Kurteczka kratkę

Mój pierwszy projekt dla syna zrealizowany:) Zważywszy, że konstrukcję wykonałam "na oko" i nigdy nic dla niego nie uszyłam (prócz pilotki), to jak na pierwszy raz chyba jest tak źle. Troszkę za duża, więc na wiosnę jeszcze da się założyć, bo tej jesieni zdążyła ujrzeć światło dzienne tylko dwa razy. Kurteczka w najnowszych trendach - kratka:), zapinana na zamek i zatrzaski. Pod zatrzaski chyba dobrze by było dać kilka warstw materiału, ja wsunęłam "podkładki" z grubej bawełny, ale nie jestem pewna czy po wielokrotnym rozpinaniu zatrzasków nie powyrywają się dziury. 
Tkaniny: tkanina wełniana w kratę (0,6m), wewnętrzne wykończenia z grubej, czarnej bawełny, stalowa podszewka - pikówka do ocieplenia (nie umiem zrobić sama, kupiłam 0,5m).
Pozdrowienia, Dorota

Kurteczka - Szyję.Nocą
Sweterek - Reserved Kids
Spodenki - prezent
Adidasy - Zara 
                                                                

16 komentarzy:

  1. Świetna kurtka! Synek elegancko się w niej prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w twoich propozycjach

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kurteczka Tobie wyszła, Gratuluję: ) No i jaki przystojny model: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwyciłam się tą kurteczką!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka genialna! Pokazalam ja mojemu mlodziencowi, ktory przylacza sie do zachwytow.
    Acha i jeszcze jedno pytanie, bo czesto na blogach piszecie o pikowkach lub ocieplinie. Szycia i wszelkich pojec z nim zwiazanych uczylam sie po wyjezdzie z kraju, wiec nie bardzo wiem o co dokladnie chodzi. Czy to takie cos co mozna uzywac do szycia kolderek? Takie biale, niezbyt przyjemne w dotyku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie zajmowałam się tematem pikówek aż do momentu szycia tej kurteczki i nie przyszło mi do głowy, żeby zrobić ocieplenie, po prostu kupiłam w sklepie gotowca:). Nie szyłam też kołderek, ale myślę, że ocieplina to właśnie taka biała jakby sprasowana "wata" tylko o twardszej fakturze i ja bym użyła jej do uszycia kołderki, tylko nie wiem czy jedna warstwa by wystarczyła.

      Usuń
    2. Dziekuje za odpowiedz. Z tej "sprasowanej waty" wychodza fajne kolderki tylko, ze cienkie. Moje dzieci uzywaja takich do otulania sie przed telewizorem, bo w nocy, to im pod nimi za zimno.

      Usuń
  6. Wygląda bardzo profesjonalnie. Mam kurtkę z napami, raczej słabo wzmocniona pod zapięciem i przez lata użytkowania jeden tylko się wyrwał (ale za to tak skutecznie, że i kaletnik odmówił naprawy). Więc raczej nie ma co się obawiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy w takim razie. Jestem pełna obaw, bo moje dziecko nie patyczkuje się i dosłownie zdziera z siebie tą kurtkę:)

      Usuń
  7. Super kurteczka :) A jaki przystojniak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kurtka, chylę czoła, ale bardziej podoba mi się synek:) Niesamowicie podobny do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem zachwycona! piękna kurtka i model, bardzo ciekawie wyszedł ten materiał!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.