wtorek, 22 października 2013

Sweter z supełkami

Dziś sweterek z dzianiny, która była bardzo modna na wiosnę tego roku. Niestety trochę się nadziałam, bo jej jakość jest beznadziejna i sweter długo nie będzie mi służył. Trzeba bardzo uważać szyjąc tą dzianinę, bo pruje się przy każdym pociągnięciu, a supełki wyciągają się. W sieciówkach jakość zdecydowanie lepsza, ale takiego sweterka jak sobie wymyśliłam nie dostałam nigdzie, więc uszyłam:) Poniżej trochę lansu w okularach pilotkach:)
Pozdrowienia, Dorota

                                                              Sweterek - Szyję.Nocą
Legginsy - Pull&Bear
Botki - Bronx
Torebka - Parfois
Okulary - Sinsay
Pierścionek - I am
                                                                               

14 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja :) Ale chyba jeszcze letnia, bo jak pomyślę o tych paskach na plecach w zimie to zamarzam na samą myśl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienna, ale na ponad 20 stopni:) Na ostatnie podrygi termometru.

      Usuń
  2. Bardzo fajny przód, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczna bluzeczka i faktycznie ogromna szkoda, ze jakosc materialu kiepska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny sweter! A co do tkaniny to rozumiem, niedawno też szyłam z czegoś podobnego co niby ma supełki i pruje się jak jasna cholera:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście, że kupiłam mniej niż metr. Nie wiem co bym z tego szyła:)

      Usuń
  5. Bardzo fajny sweter. Szkoda, że materiał nie jest lepszej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ciuszek udało się Tobie stworzyć: )

    OdpowiedzUsuń
  7. a nie wygląda na słaby jakościowo
    wyszedł bardzo fajny i jaki sexi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super sweterek, świetnie w nim wyglądasz :) Boski ma ten tył *.* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi miło czytać Wasze komentarze:) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super krój! No i moje ulubione połączenie kolorów ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.