sobota, 26 października 2013

Trzy kolory

Najlepsza dzianina, z jakiej kiedykolwiek miałam okazję szyć. Nie dresowa, a swetrowa; świetna jakościowo i w pięknych kolorach. Może nie popisałam się wyszukaną formą i projektem, ale wydaje mi się, że najbardziej pasuje do prostej, obcisłej sukienki. Jeśli chodzi o wykrój, to wszystko z głowy:) z prostokąta, podobnie rękawy, tyle, że od strony ramienia wykroiłam półokrąg, który potem marszczyłam. Tak oczywiście się nie robi, bo na dzianinę też są wzory konstrukcyjne, ale materiał się ładnie dopasowuje. W tym momencie bardzo żałuję, że nie mam overlocka pięcionitkowego - wszystko podszywałam ręcznie. Kolory na rękawach się nie zgadzają, ale nie dało się inaczej (ograniczona ilość materiału).
Pozdrawiam, Dorota

             
                                                           

14 komentarzy:

  1. Wykrój z głowy powiadasz - pięknie wyszło. Zgadzam się że dla tego wzoru najlepszy jest prosty krój. Nie mów nikomu o tych niepasujących kolorach na rękawach - dopiero drugi raz oglądając zdjęcia zauważyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba też jestem gapa, bo nie widziałam tej niezgodności dopóki o tym nie przeczytałam:)
    A dzianina faktycznie wygląda na milutką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny fason i kolory: ) A rękawy i tak wyglądają jakby miały tak być: ))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbyś nie napisała że wzór na rękawach się nie zgadza to bym nie zauważyła:) Bardzo fajnie wygląda i widać że wygodny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka :) Gdzie kupowałaś tą dzianinkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Milanex, na ul. Filipa w Krakowie, a hurtownia jest na ul. Kraszewskiego. http://www.milanex.pl/

      Usuń
  6. Ładne kolorki i fajnie wygląda ta sukieneczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do takiego wzoru wyszukany wykrój nawet by nie pasował! Sukienka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. No i cudowna Ci wyszła. Muszę poszukać taki materiał u nas albo chociaż podobny, bo wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna, odnośni e dopasowania - może jakby zrobić krótsze rękawy to by starczyło materiału żeby wzór się zgadzał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale bardzo chciałam, żeby były długie i machnęłam ręką na niezgodność kolorów:)

      Usuń
    2. :) ja nie lubię długich rękawów, stąd moja propozycja :)

      Usuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.