sobota, 23 listopada 2013

Panterka???

Nie za bardzo jest się czym chwalić, nie jestem przekonana do tego wzoru i nie mam pojęcia czy założę tą bluzę z dzianiny swetrowej. Dawno temu kupiłam kupon z powtarzającym się, cieniowanym printem. Nie wiem czy jest to widoczne, ale lewa strona bluzy różni się od prawej. Nie przeszkadza mi to, choć wolę prawą:) Nie wiem czym się kierowałam kupując tą niby panterkę, jakiś czas potem widziałam w takim małym sklepiku dla babć co zostało z tego uszyte i stwierdziłam wtedy, że nigdy w życiu tego nie tknę:) No cóż, chyba dojrzałam.... Kupon był mały, nie dało się normalnie wyciąć przodu, tyłu i rękawów,więc wycięłam je w drugą stronę. Tak więc moja swetro - bluza rozciąga się wzdłuż, a nie wszerz. Kombinatorstwo do potęgi N. Koniec opisu, bo nie chcę się skompromitować do reszty:)
Pozdrowienia, Dorota


                                              
                                                                               

29 komentarzy:

  1. Nie lubie tego wzoru ale w tym zestawieni prezentuje sie fajnie i jest swietnie odszyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tam nawet podoba się ten wzór ;) Bluzka wcale nie wygląda źle, fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zadowolona, ale tylko z fasonu.

      Usuń
  3. Choć też nie przepadam za tym wzorem, to jednak muszę przyznać, że bluzka wyszła świetnie:) Perfekcyjnie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi zależało właśnie na wykonaniu. Niestety mam overlock 4 - nitkowy i tak musiałam sobie go ustawić, żeby maszyną już nie przeszywać. Udało się w miarę, trochę widać szwy, ale ładnie się rozciąga materiał.

      Usuń
  4. Jak dla mnie to bardziej "żyrafka" niż panterka, ale i tak wygląda świetnie! Fajnie wykombinowałaś wykończenie dołu. Podoba mi się, że jest łączona z kawałków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak:) ta panterka to nie do końca panterka, ale też nie do końca żyrafka:))) Panterkożyrafka. Na dół brakło mi prostego kawałka dzianiny i doszywałam z resztek.

      Usuń
  5. Fajnie :))
    podobałaby mi się tez wersja z rękawami z eco skóry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad rękawami, ale z dresówki. Dzianina dresowa jest teraz prawie na wszystkich blogach. Chyba fajnie się z niej szyje.

      Usuń
  6. Bluza fajna lecz wzór zupełnie nie mój ;) Ładnie udało Ci się z tego małego kuponu sklecić fajnę bluzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fason bluzy jest dobry, przećwiczyłam sobie formę i może coś uszyję z ciekawszej dzianiny. Też się chyba nie przekonam do tego printu.

      Usuń
  7. Ja tam lubię wszelkie dzikie i pseudodzikie wzory:P Bluza fajna, rękawy równoważą wzór na klacie i plecach i jest git.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie jest raczej pseudodziki wzór:) Już nie pantera, ale jeszcze nie żyrafa.

      Usuń
  8. MI tam się podoba :) Fajnie wygląda i ja na pewno bym w takiej bluzce chodziła :) Zresztą kolory też do mnie przemawiają, lubię wszelkie zimne odcienie. A to czy się ciągnie wzdłuż czy w poprzek, to się nie przejmuj. Ja też zawsze kupuję materiału na styk!!! i później kombinuję, przestawiam, doszywam, zmieniam, ale to właśnie cieszy najbardziej :):):) Jak z takiego kombinowania wyjdzie naprawdę fajna rzecz.
    Zapraszam do mnie na MOJE PIERWSZE CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kupuję małe kupony i potem kombinuję, albo leżą takie kawałeczki 2, albo 3 lata bez pomysłu. Wpadnę oczywiście.

      Usuń
    2. Super :) To zapraszam jeszcze po wyróżnienie :))) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Na zdjeciach nic nie widac, zeby to wzdluz zamiast wszerz. Panterko-zyrafka tez do mnie nie przemawia, ale co tam. Zgrabnie wybrnelas z problemu niewystarczajacej ilosci materialu i to najwazniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie widać:) ale zaręczam, że na żywo widać.

      Usuń
  10. ja chyba też mam babciowy gust, bo panterkę UWIELBIAM!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no panterka nie jest babciowatym wzorem:) Osobiście bardzo mi się podoba, ale na szyfonie. Trafiłam tylko na asortyment właśnie z tej dzianiny i myślę, że krój, fason bardzo wpływa na to, kto kupi daną rzecz w sklepie. To była tunika ze sznureczkiem w pasie + koronka we wstawkach. Wyglądało to okropnie.

      Usuń
  11. Ja jeszcze nie znalazłam "swojej drogi" do wypróbowania panterki. Po prostu nie potrafię sobie wyobrazić rzeczy z tym wzorem, którą mogłabym założyć. Twoja jest nawet ciekawą propozycją, bo ten wzór jest trochę geometryczny i może udawać, że nie do końca jest panterką:) Podoba mi się bardzo zestawienie gładkich rękawów z wzorem:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie moja pierwsza pseudopanterka, która chyba założę:)

      Usuń
  12. Jak byś mi powiedziała co to za wzór to by mi się nie spodobał, bo takie printy mi nie pasują. Ale jak już zobaczyłam to powiem szczerze że nieźle to wygląda. Widzę różnicę między lewą a prawą stroną - wygląda interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie wzór jest super i gdybyś nie napisała 'babciny' to bym nie skojarzyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Babcina to była tunika, którą widziałam właśnie z tej dzianiny. Myślę, że nawet wzór by Cię nie przekonał:)

      Usuń
  14. pięknie szyjesz:-) co prawda wzór nie dokońca przypadł mi do gustu to napewno gdy ją zestawisz z odpowiednim dołem bedzie się prezętować o niebo lepiej. krój super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy ją zestawię z czymkolwiek, bo do tej pory nie mogę przetrawić tego wzoru:)

      Usuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.