niedziela, 15 grudnia 2013

Cekiny i cieniowanie

Te zdjęcia to jedyna pamiątka po szyfonowej sukni balowej. Nie zdążyłam sfotografować jej w domu, na pewno bardziej bym się postarała. Zdjęcia z lampą są tragiczne. Asymetryczna suknia, z dwoma rozcięciami z przodu a'la Angelina (rozcięcia widoczne są na sylwetce, gdy tkanina porusza się podczas chodzenia). Trochę błysku na ramieniu i w pasie i nabrała wieczorowego charakteru. 
Tkaniny: szyfon popielaty cieniowany, cekiny na siatce, podszewka - czarna żorżeta
Pozdrowienia, Dorota
PS: Na pierwsze miejsce nie mam szans, ale jeśli podoba Wam się Mój projekt w Konkursie IZPOL zapraszam do lajkowania. Instrukcja Tu
                                                          konkurs krwawiecki
                                                                               

8 komentarzy:

  1. WOW! To się nazywa wielkie krawiectwo!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Materiał dużo lepiej wygląda na żywo. Jest to jedna z najładniejszych tkanin, z jakich miałam okazję szyć.

      Usuń
  3. Piękna suknia i wspaniałe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka robi niesamowite wrażenie, dla mnie może trochę za dużo się dzieje, ale na bal sylwestrowy będzie idealna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka godna czerwonego dywanu!! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabrakło mi słów...Dołączam się do reszty wypowiedzi ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie miło czytać takie komentarze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.