wtorek, 24 grudnia 2013

Królewska peleryna. Wesołych Świąt!

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałabym życzyć Wszystkim zdrowia, szczęścia, miłej domowej atmosfery, pyszności na stole i wspaniałych prezentów pod choinką. Życzę Wam tego, abyście umieli docenić i cieszyć się tym co osiągnęliście i żebyście zdobywali kolejne "szczyty". Śniegu, śniegu, śniegu...


Pelerynka na Jasełka dla mojego Chrześniaka. Uszyłam z tego, co miałam w domu. Futerko beżowe (powinno być białe) obszyłam taśmą rypsową, która świetnie się nadaje do wykończeń. W mojej maszynie odkryłam też wspaniały, ozdobny ścieg:). Mój model nie chciał pozować, ale cukierek Schoko Bons załatwił sprawę. Tak więc w jeden zimowy wieczór powstała ta oto bordowo - czerwona pelerynka.
Wesołych Świąt, Dorota

                                                                             

2 komentarze:

  1. Wesołych Świąt. Pelerynka cudna

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoznionych wesolych Swiat. Chrzesniak na pewno dumny ze swojej pelerynki? Wyszla pierwszorzednie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.