poniedziałek, 30 grudnia 2013

Podsumowanie 2013

Bardzo dziękuję wszystkim odwiedzającym mojego bloga za komentarze, polubienia na FB, za wszystkie podpowiedzi i pytania. W przyszłym roku życzę wszystkim dużo zdrowia, ciekawej pracy, zajmujących pasji, a przede wszystkim realizacji swoich marzeń. Oby w moim przypadku też tak było...
To będzie dłuuuugi post. Pod każdym zdjęciem znajdziecie odnośnik, który przekieruje Was do szerszego opisu projektu. Zacznijmy więc od mojego...tyłu;) 
Do zobaczenia w Nowym 2014 Roku, Dorota


                                          

8 komentarzy:

  1. Bardzo owocny rok :) Fajnie że nie zamykasz się na tylko jeden rodzaj odzieży, tylko próbujesz, eksperymentujesz i rozwijasz się. Każda kolejna rzecz jest bardziej estetyczna, dopracowana. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo spodobało mi się szycie dla syna, w tym roku będę więcej szyć dla niego.

      Usuń
  2. Szyjesz niesamowite rzeczy ;) Jestem pod ogromnym wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj aż miło popatrzeć:-) gratuluje owocnego roku i życzę jeszcze lepszego 2014! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne rzeczy i gratuluję fachu!!! Siedzę i się zachwycam! <3
    Nie wiem dlaczego wcześniej do Ciebie nie trafiłam! Teraz na pewno nie omieszkam wrócić ponownie :) Będę Cię miała na oku ;)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne podsumowanie roku. Stworzylas niepowtarzalne i niebanalne ciuszki oby Nowy Rok byl rownie, a moze i nawet jeszcze bardziej owocny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zapraszam do mnie :)
    mam nadzieje ze tez bede miała taki dorobek :) prac
    pozdro
    Kudela

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.