czwartek, 19 grudnia 2013

Spodenki z jeansowymi kieszeniami i Leibster Blog & Versatile Blogger Awards

Spodenki z bawełny dla chłopczyka 2 - 3 lata. Miały być całe w czarnym kolorze, ale byłoby za smutno, więc dodałam jeansowe kieszenie z czerwonymi przeszyciami i karczek. W pasie guma obszyta czarną dresówką. Spodnie spersonalizowane:)  - T, to pierwsza litera imienia. 



The Leibster Blog & The Versatile Blogger Awards
Bardzo dziękuję za zaproszenia do zabawy FirANNIE i Vayle. Mam już trzy takie wyróżnienia na koncie i na dwa kolejne odpowiadam teraz. To dla mnie bardzo dobra informacja zwrotna, że mój blog jest doceniany i podoba Wam się to co i jak tworzę. Ciesze się, że chcecie mnie lepiej poznać:) Mam nadzieję, że nie pogniewacie się, że nie będę nominować kolejnych blogów, ale bardzo często do Was zaglądam i widzę że ta zabawa zatacza koło.

The Versatile blogger Award od FirANNY. Przedstawić 7 faktów o sobie:
1. Baaardzo chciałabym mieć nowoczesny sprzęt do szycia, znacznie ułatwiłoby mi to pracę. Święty Mikołaj musi być bardzo hojny w przyszłym roku ;) A ja będę bardzo grzeczna.
2. Mam około 4600 zdjęć różnych części garderoby na swoim dysku (jestem typem zbieracza wszystkiego, co mi się podoba).
3. Kolekcjonuję shoppingowe magazyny, szukam tam nowych krojów, fasonów, dodatków.
4. Nie podzielam zafascynowania miłośniczek vintage do ubrań z second handów. Miałam okres w swoim życiu, kiedy szperałam w koszach i szukałam na wieszakach sama nie wiem czego - tzw. perełki. Nigdy jej nie znalazłam w tym bałaganie, więc zaczęłam szyć to, co mi się podoba.
5. Z dodatków stawiam zdecydowanie na buty! Sprzedaję, wymieniam, kupuję nowe. Do niektórych jestem przywiązana, inne to tzw. impulsywny zakup, czyli, wydałam pieniądze zanim mózg zaczął poprawnie funkcjonować. 
6. Uwielbiam kosmetyki Inglot, mam kilka palet cieni; bardzo polecam nowe matowe pomadki do ust - ostatnio zafascynowana jestem czerwoną. Niesamowita!
7. Uwielbiam tańczyć. Mój syn też. Codziennie dajemy czadu tak, że dom drży ;)

Leibster Blog Award. Pytania od Vayle:
1. Co Cię skłoniło do założenia bloga? Nic nowego nie wymyślę. Cała prawda TU odp. nr 11.
2. Jaki jest Twój ulubiony film? Nie mam. Ale miałam swój ulubiony serial więcej TU.
3. Z czego jesteś najbardziej dumna? Odpowiedź TU.
4. Jak byś określiła swój styl ubierania się? Świetne pytanie! Eklektyczny. Staram się łączyć różne style, ale jak Kasia zauważyła, ciągle wychodzi mi coś romantycznego;)
5. Gdybyś mogła wybrać, kim byś była? Sobą, ale gdybym mogła cofnąć czas, pewne decyzje w moim życiu by nie zapadły (zabrzmiało tajemniczo?).
6. Wybierz: pikantne, słodkie, słone, gorzkie, czy kwaśne. Słodkie, ale czasem pikantne.
7. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa. Deser więcej TU.
8. W jakiej muzyce gustujesz? Soul  - tutaj opisałam ulubioną piosenkę, ale dzięki radiostacjom odkryłam Lorde. Świetna!
9. Jakie jest Twoje ulubione wspomnienie? Nie zdradzę:)
10. Co Cię uspokaja? Szycie, ale nadmiar tego uspokajacza, nie jest zdrowy. Podstawą jest umiejętność dobrej organizacji własnego czasu.
11. Jaki jest Twój ulubiony zestaw kolorystyczny? Czarny + niebieski, ale w ostatnim czasie wszystko widzę na szaro ;).
Pozdrawiam, Dorota

                                                           

2 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnień :) Fakty o Tobie bardzo ciekawe i czasem tajemnicze :) Spodenki świetne, te kieszenie naprawdę wiele dały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się tak wydaje, trochę koloru i ubranka lepiej wyglądają, szczególnie dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.