sobota, 25 stycznia 2014

Głęboki dekolt na plecach

Prosta w formie suknia z lekko połyskliwej tkaniny (najlepiej widoczne na fot.5). Na manekinie wisi, ale na sylwetce leży bardzo dobrze, szczególnie na biuście, biodrach. Na dole rozcięcie pociągnięte od zaszewki. Największą uwagę skupia jednak dekolt z tyłu, chyba podpatrzę i uszyję podobną, ale krótką sukienkę. Postaram się popracować nad jakością zdjęć,strasznie niewyraźne ;(
Tkaniny: tkanina kostiumowa (nazwy nie znam, kupiona w hurtowni Matex), podszewka bawełniana, dość ciężka
Pozdrawiam, Dorota

                                                   

15 komentarzy:

  1. Suknia wygląda bardzo czarująco, dekolt onieśmiela :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka ma wszystko, co mi się podoba: dekolt w serek, rozcięcie na nóżkę i pięęęękny dekolt z tyłu. Krótka wersja też na pewno będzie super! Szkoda, że nie ma zdjęć na figurze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, że nie zrobiłam zdjęć, ale szyłam w takim tempie, że zdążyłam sfotografować tylko finalny efekt. Zdjęcia są beznadziejne, tu się zwija, tam się marszczy. Nie jest to to, co na sylwetce...

      Usuń
  3. Jak zwykle wszystko idealnie odszyte. Bardzo mi się podobają takie głębokie dekolty z tyłu, ale brak mi odwagi, aby sobie taki sprawić ;) I faktycznie szkoda, że nie ma zdjęcia na figurze...

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakby dodać koronkę w rozcięciu? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, można. W ostatnim czasie fascynują mnie dekolty w sukniach ślubnych. Prześlicznie wygląda koronka na plecach.

      Usuń
  5. Piękna sukienka, wycięcie na plecach robi piorunujące wrażenie - super :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest prześliczna, a to wycięcie na plecach po prostu obłędne - jak z czerwonego dywanu. Jak będziesz w takiej krótkiej sukience szła po mieście, panowie pewnie będą się niedyskretnie oglądać :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zrezygnuję z tego pomysłu ;) Jestem odważna, ale nie aż tak ;)

      Usuń
  7. Wow, ale rozciecie! Niestety nie dla mnie ;) nie mialabym odwagi ubrac czegos takiego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna suknia, jednak ja bym się nie odważyła jej założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka, a jeśli chodzi o dekolty na placach, to bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie uszyłaś tę sukienkę,poprzedni post także mną zachwycił.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wszystkie, przemiłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Angelina Jolie na pewno by założyła... :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.