piątek, 10 stycznia 2014

Kwiat z tkaniny tut.

Dziś mój pierwszy tutorial. Bardzo prosty kwiatuszek, który może być broszką, ozdobą do włosów, ja użyłam go do ozdobienia sukni ślubnej. Szukałam w sieci jakiegoś nietypowego kwiatu, który nie będzie różą. Nie znalazłam, więc stworzyłam sobie sama coś takiego. Zdjęcia robiłam w nocy z lampą więc nie wszystko jest widoczne. Jak uszyć? - instrukcja poniżej.

Wycinamy z tkaniny 10 płatków, spinamy szpilkami po 2 płatki s. prawą do środka (u mnie prawa strona jest błyszcząca) i zszywamy pamiętając, żeby w jednym rożku zostawić dziurkę.
Wywracamy każdy płatek na prawą stronę i rozprasowujemy bardzo dokładnie.
Każdy płatek formujemy i zszywamy tak jak poniżej (4 sztuki). Piątym płatkiem otaczamy miejsce połączenia 4 płatków.
Zszywamy piąty płatek z tyłu kwiatu chowając jego rożek do środka, tak, żeby to estetycznie wyglądało;)
Zwinięty pączek kwiatu z przodu.
Odchylamy piąty płatek kwiatu i gotowe! Pozdrawiam, Dorota
                
                                                                     

6 komentarzy:

  1. Na pewno wykorzystam ten tutorial i zrobię takie kwiaty do firan :))) Kwiat wygląda pięknie, a raczej nie wygląda na to, żeby był trudny do zrobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany! Może kiedyś sobie strzelę taką spinkę?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki, z cala pewnoscia mnie tez sie kiedys do czegos przyda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł i czytelny tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kwiat i ciekawy tutorial :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.