środa, 12 lutego 2014

Bluza z rękawami z koronki

Tą bluzę uwielbiam. Może nie za kolor, bo brudzi się niemiłosiernie, szczególnie na dekolcie (od tapety czyli podkładu), ale mimo wszystko eksploatuję ją do granic możliwości. Jest wygodna. Dzianinę na przód i tył oraz ściągacze trzymałam w szafie chyba ze dwa lata, właściwie o niej zapomniałam. Rękawy są z dwóch warstw, tzn. cienkiego jerseyu i koronki elastycznej. Jersey to była resztka, którą wcisnęła mi jedna pani w sklepie z tkaninami i dałam się nieco wyrolować, bo była strasznie sfatygowana i nie mogłam jej doprać. Posłużyła więc jako "podszewka", choć rękawy początkowo miały być tylko z koronki. Przód bluzy krótszy, tył dłuższy - celowo:) Bluza jest dość długa, noszę ją do spodni, legginsów. Zdjęcia na sylwetce pojawią się, gdy moje ciało wreszcie mnie posłucha i dopasuje się do wyobrażenia, jakie o nim ma mój mózg. Póki co syn mnie musztruje: "Kucaj!!! Stajaj!!!"
Pozdrowienia, Dorota

                                                                     

14 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł z tą koronką! Wygląda bardzo interesująco przez ten materiał!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Czy mam rozumieć, że wykrój zmajstrowałaś sama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z podstawowego wykroju na dzianinę, przemodelowałam trochę, bo rękawy są raglanowe i zgubiłam wcięcie w talii ;)

      Usuń
  3. Ho ho, też miałam takie przygody z paniami w sklepie, które za pół ceny wciskały resztki, na których były niespieralne ślady po kleju z taśmy. (;

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluzeczka ,napewno będzie inspiracją dla niejednej szyjącej
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza wygląda na bardziej sportową i gdyby ktoś mi powiedział, że koronka do sportowej bluzy...powiedziałabym, że nie pasuje...Ale Ta Twoja bluza jest naprawdę świetna z tymi rękawami i nadają one elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pomysł na taka bluzę tylko w szarym kolorze z rękawami z neonowej siatki, czeka w kolejce do realizacji :)

      Usuń
  6. Wygląda super! Bardzo mi się podobają koronkowe rękawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super bluzeczka,lubię koronki i dzianiny.

    OdpowiedzUsuń
  8. koronkowe rękawy to strzał w dziesiątkę, niby zwyczajna biała bluzeczka a wygląda elegancko

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi smaka na taką bluzę narobiłaś... Jak coś chętnie przygarnę, skoro jej na razie nie nosisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna bluza :) Ostatnio szalenie podobają mi się takie luźne kroje, a koronkowe rękawy wyeliminowały nudę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.