poniedziałek, 17 lutego 2014

Głęboka czerwień

Studniówkowo. Długa suknia w kolorze wina dla Patrycji. Jeśli chodzi o kolor, trzeba uwierzyć na słowo, próbowałam robić zdjęcia w różnym oświetleniu i nie udało mi się uchwycić barwy. Góra z cięciem francuskim, dół z koła. Wierzch sukni z szyfonu, podszewka z satyny (dół ze skosu). Korzystając z dodatków jakie mam w szafie, stworzyłam swoją stylizację z czarnymi szpilkami, srebrnymi, długimi kolczykami i wisiorkiem.
Pozdrawiam, Dorota

                                                                      

14 komentarzy:

  1. hmmmm szykownie, dla siebie zamawiam krótszą hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo szykowna i elegancka - strasznie mi się podoba. Jak fajnie, że są jeszcze młode dziewczyny z takim gustem, które na Studniówkę wybierają coś eleganckiego a nie ledwo zakrywające pośladki "kreacje" koniecznie z błyszczącej satyny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyczna, ale ma w sobie to coś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancja sama w sobie. Piękna! Zresztą podzielam zdanie Susanny co do studniówkowych kreacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest prześliczna! Prosta i efektowna ;-) aż żałuję, że studniówka dawno za mną ;-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudo - elegancka, wyrafinowana i kolor tak intensywny że aparat wysiada. Dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna. Sama z checia bym taka zalozyla nawet bez okazji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna. Tylko pozazdrościć takiej kreacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna :) Uwodzi swoją prostotą, chociaż szycie jej na pewno nie było zbyt proste ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.