czwartek, 27 lutego 2014

Sportowa

Trochę za wcześnie na taką sukienkę biorąc pod uwagę kalendarzową porę roku, ale nie obraziłabym się, gdyby temperatura za oknem podskoczyła np. do 20 stopni. Marzenie! Czuję Wiosnę i skaczę z radości, że tak ekspresowo rekompensuje nam ubiegłoroczne wyczekiwanie. W tym roku postanowiłam przede wszystkim, że muszę "pozbyć się" tkanin, które kupiłam pod impulsem (tzn. ostatnie pieniądze w portfelu, ale "ona" jest taka piękna, na pewno coś z niej stworzę, dlatego kupię choć 0,5 mb:)))) Tak właśnie było z żółtą bawegą. A tak w nawiasie, to super tkanina na sukienki, pod koronki, na gorsety, spódniczki. Szeroka gama kolorystyczna. Polecam.  No więc mój impulsywny zakup odnalazł się jako falbanka, dodałam do niej pas z resztek tej bluzki, plus góra z najprostszego wykroju na sukienkę z pominięciem zaszewek i powstała Ona. Zapinana z tyłu na zamek kryty i guziczek. Rękawy jeszcze nie rozprasowane, przy dekolcie i przy brzegach rękawków podwójne, żółte przeszycia - nawiązanie do falbany. Ktoś może mnie wyśmiać za satynę w sportowej sukience, ale testuję ją praktycznie w każdym wykroju, niezależnie od przeznaczenia projektu i sprawdza się znakomicie, poza tym nie miałam innego, ciekawszego materiału na górę ;) a kolor mi spasował. Szkoda, że nie pomyślałam o kieszeniach, bardzo by się przydały.
Tkaniny: magnus cappuccino, kremowa dzianina ze strukturą (nie wiem jak się nazywa), żółta bawega. Podszewki brak.
Pozdrawiam, Dorota

                                                                 

6 komentarzy:

  1. Ja też tęsknię za wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie też nie obraziłabym się, gdyby temperatura za oknem podskoczyła, jak dla mnie może podskoczyć i nie spadać :) Sukienka bardzo pomysłowa, kolorki wiosenne i świetny pomysł na wykorzystanie mniejszych kawałków tkanin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się prezentuje, ciekawe jak będzie wyglądała na modelce :) Och, ja tez już rozpaczliwie pragnę wiosny i z tej okazji również uszyłam sobie "sportową sukienkę" , którą waśnie muszę sfotografować na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ;] Pozdrawiam i zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo, fantastyczne zestawienie kolorów, w sam raz na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.