niedziela, 16 marca 2014

Bluza kombinowana

Wchodząc do sklepu od razu zauważyłam beżową dzianinę z oryginalną fakturą. Przeglądałam cały asortyment i ciągle do niej wracałam. Rezultat był taki, że znów kupiłam kawałeczek :) W domu miałam drugi kawałeczek czarnej dresówki i zaczęłam kombinować....Wymyśliłam, że uszyję bluzę (bluzy i wszelkie ubrania dresowe są teraz bardzo popularne na blogach - wiem już dlaczego). Tak się rozpędziłam, że trzeba było dokupić dzianiny na ściągacze (dzięki Marta ;) Moją bluzę ozdobiłam taśmą z plastikowymi ćwiekami. Na dobrą sprawę mogłam nie przyszywać jej wcale, ale uznałam, że będzie stanowić bardzo fajny akcent. 
Dzianiny: Beżowa z koronkową fakturą, czarna grubsza dresówka
Pozdrowienia, Dorota
PS: Na końcu zdjęcie ze spódniczką kopertową, która od dwóch tygodni czeka na mnie z niepozszywanymi bokami na pasku. 

                                                            

6 komentarzy:

  1. Rozumiem czemu spodobał Ci się ten materiał i te ćwieki! Spódnica zapowiada się super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluza! Wykończyłaś ją bardzo interesująco, połączenie tkanin też ciekawe :) Kolor spódnicy mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten beżowy materiał wygląda intrygująco - chciałabym go sobie obejrzeć z bliska i pomacać :D
    Dwukolorowa bluza wygląda bardzo modnie, ostatnio sporo takich widziałam, ale Twoja wygrywa właśnie dzięki ciekawemu materiałowi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie z bliska ten materiał wygląda, tak bardzo delikatnie. A cała bluza z daleka sprawia wrażenie jakby było na niej bolerko:D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluza i śliczna spódniczka ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.