niedziela, 9 marca 2014

Pleciony pasek z jeansu

Jeśli ktoś pamięta TEN projekt, to pasek jest jego kontynuacją. Spodnie najpierw pocięłam, potem pozszywałam tak, by się nie pruły, następnie wymyśliłam sobie jak będzie wyglądać przód i tył i do dzieła :) Mam nadzieję, że zdjęcia są czytelne i w miarę dokładnie pokazują jak taki pasek zrobić. Dla ciekawskich - Jak usztywniłam końce paska? Włożyłam powlekane druty z biustonosza. Akurat kształtem i mi spasowały :))
Pozdrowienia, Dorota
PS: Gdyby ktoś był zainteresowany zakupem moich sukienek, to zapraszam TU (strona WYPRZEDAŻ w głównej nawigacji). 
Można negocjować.
                                                             

9 komentarzy:

  1. Ale czaderski! Widziałam ostatnio w sh takie ze skóry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o takim ze skóry, ale maszyna nie podoła ;(

      Usuń
  2. Bardzo pomysłowe! ale chyba strasznie pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tyle pracochłonne co zabójcze dla mojej maszyny. Strasznie ciężko było przeszyć kilka warstw jeansu.

      Usuń
  3. Genialny! Świetny pomysł na recykling! Dodam go do spisu tu: http://vaylebyme.blogspot.com/2013/12/daj-tkaninie-nowe-zycie-spis-pomysow-diy.html Jeśli mogę? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe :) nigdy wcześniej nie widziałam takiego rozwiązania, na pewno wykorzystam kiedyś !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomity pomysł. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.