sobota, 19 kwietnia 2014

Wesołych Świąt!

Pierwszy raz od roku zaliczyłam tak długą przerwę w blogowaniu. Bardzo intensywnie pracowałam nad pewnym przedsięwzięciem, które jest dla mnie niesamowicie ważne. Jeśli mi się powiedzie z pewnością się pochwalę, ale póki co cicho sza. Dziś prosta spódniczka z batystu, ale wkrótce pojawią się bardziej oryginalne projekty. Niestety w szyciu też miałam przestój, za co Wszystkich przepraszam. 
Na Święta Wielkanocne życzę Wam dużo zdrowia, pogody ducha, wspaniałości na stole i zdrowego rozsądku w "próbowaniu" tych wspaniałości:) Oczywiście mokrego Śmigusa Dyngusa, ale o to chyba zadba front:)
Pozdrawiam serdecznie, Dorota




2 komentarze:

  1. Spóźniłam się trochę z życzeniami, ale mam nadzieję że święta były udane :) Każdy czasem jest zmuszony zrobić przerwę. Mnie też długo nie było, więc doskonale rozumiem. Bardzo fajna spódniczka, w tym fasonie chyba każda kobieta dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.