niedziela, 18 maja 2014

Kopertowa z asymetrycznym dołem



Mój ulubiony odcień koloru niebieskiego ♥ Zdjęcia nie najlepszej jakości, ale bardzo chciałam pokazać sukienkę, nad którą bardzo się napracowałam i zdecydowałam, że nie będę już czekać na słoneczny dzień, żeby zrobić fotki, bo się nie doczekam... 

Po raz pierwszy mam kopertową sukienkę, trudno się przyzwyczaić do takiego dekoltu jeśli nie nosi się tego typu krojów. "V" - ka powinna podkreślać biust i wydłużać szyję (u mnie tylko wydłuża szyję:)) Dekolt z tyłu eksponuje plecy, miał być bez paska maskującego zapięcie biustonosza, ale nie czułam się komfortowo (dekolt z przodu, z tyłu - trochę za dużo). Mam tendencję do przekombinowania, więc ostatecznie zrezygnowałam z koronki, która jest prześliczna, ale nie pasuje do tej sukienki, doszyłam ręcznie taśmę z plastikowymi ćwiekami, której użyłam już TU i TU. Z ostatecznego efektu jestem bardzo zadowolona, a jeszcze bardziej z tkaniny, która mnie nie zawodzi! Sukienka sprawdziła się na weselu, poniżej kilka zdjęć na mnie. Szczególnie jestem zadowolona z tego, na którym aparat nie nadąża za moimi rękami :)
Tkaniny i akcesoria: niebieska satyna magnus, podszewka wiskozowa, taśma z plastikowymi ćwiekami, zamek kryty
Pozdrawiam serdecznie, Dorota

                                                       

11 komentarzy:

  1. Piękna suknia, i kolor! Podoba mi się asymetryczny dół - efektowny! Bardzo Ci w niej ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, dzięki tej asymetrii niezwykle ciekawa i intrygująca :) Wyglądasz Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka, pięknie w niej wyglądasz. I zgodzę się, ze dól jest baaaardzo efektowny :) Bez paska maskującego stanik dekolt był fajniejszy, ale wiem, że ja sama też nie czułabym się komfortowo bez ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i bardzo oryginalna, podoba mi się wykończenie przodu. Dobra decyzja z rezygnacją z koronki.

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie bomba ;-)

    www.rudawiedzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy model! szczególnie ten dół.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kopertowe dekolty - pięknie podkreślają biust. A ten na plecach jest bardzo odważny.
    Rezygnacja z koronki wyszła tej sukience na plus - byłoby zbyt teatralnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo wieczorowo wygląda a przy tym tak świeżo, bardzo ładny projekt

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę wyjść z podziwu ;)
    Zazdroszczę talentu i zapraszam po wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest również mój ulubiony odcień niebieskiego.Sukienka piękna. Próbowałam kiedyś doszyc taki podobny czarny pasek i nie udało się.Wykrzywiał się,przesuwał i zrezygnowałam. Widzę, że u Ciebie jest dobrze.Możesz podpowiedzieć, jaki masz sposób na doszycie takiego paska?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.