niedziela, 8 czerwca 2014

Kopertowa bluzka i spódnica dla Cioci



Lekki poślizg z postami na blogu - bardzo przepraszam :) Dobra rada dla wszystkich trzymających sześć srok za ogon - to nie wychodzi:) Lepiej ustalić priorytety niż robić wszystko na raz. 

Poniższy komplecik powstał niespełna 2 miesiące temu. Po raz pierwszy miałam okazję uszyć coś dla cioci. Jakość zdjęć kiepska, ale myślę, że to, co najważniejsze zostało uchwycone. Niestety nie mam żadnych fotek na sylwetce i nie mam też wersji ostatecznej z wykończeniami, ale cóż - spieszyłam się:) Bluzeczka kopertowa bardzo ładnie eksponuje i wydłuża szyję, zapinana z boku na zamek, spódniczka ze skosu na pasku. Rękawki są strzałem w dziesiątkę w przypadku kobiet plus size, bardzo ładne wysmuklają ramiona. Podpatrzyłam je u Ani.
Tkaniny: czerwona i popielata krepa, podszewka wiskozowa do spódnicy, koronka na wykończenia dekoltu. 
Pozdrawiam serdecznie, do następnego, Dorota

                                                       

4 komentarze:

  1. Komplecik zapowiada się bardzo fajnie :) Z tym trzymaniem kilku srok za ogon to masz niestety rację, potwierdzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik bardzo mi się podoba. Rękawki faktycznie mają krój idealny dla pełniejszych ramion. Kolor bluzki świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czerwień, uwielbiam ten kolor :) A bluzeczka jak najbardziej na plus.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bluzka. Kolor jest świetny, idealnie pasuje do każdej kobiety :). A co do rękawków - faktycznie są strzałem w dziesiątkę. Dodają wiele uroku tej bluzce ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.