czwartek, 4 września 2014

Czerwona z koronką i asymetrycznym dołem


Witam po trzymiesięcznej przerwie :) Nie odpoczywałam, ale naprawdę bardzo ciężko pracowałam (WIĘCEJ TU). Podczas wakacji udało mi się uszyć kilka sukienek. Jedna z nich właśnie w dzisiejszym poście. Suknia dla Dorotki (pozdrawiam:)



Tkaniny/ dzianiny: czerwona krepa, koronka na siatce, pas z czarnej satyny magnus (s. matowa), podszewka wiskozowa.
Uwielbiam krepę za to, że tak fantastycznie się układa, nie gniecie się, jest elastyczna. Z koronki na siatce elastycznej szyłam po raz pierwszy. Super, ale radzę się dobrze przyjrzeć układowi aplikacji kwiatów zanim zaczniemy kroić. W pasie miała być kokarda, ale ostatecznie, żeby wykorzystać ozdobny brzeg koronki wszyłam baskinkę. Dół lekko zasłania kolana, tył dłuższy. Na zdjęciach nie dopina się z tyłu z powodu różnicy rozmiarów manekina i właścicielki. Kolor ostatnio bardzo modny i jeden z topowych kolorów w sezonie AW 2014/15. 
Pozdrowienia, Dorota













10 komentarzy:

  1. Sukienka idealna i we wspaniałym kolorze :) Koronka przepiękna i moim zdaniem tak wygląda znacznie lepiej niż z kokardą :) Jesteś dla mnie mistrzynią szycia sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna sukienka w pięknym kolorze. Śliczna koronka i dobrze, że zrobiłaś baskinkę, a z kokardą byłoby za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, bardzo mi się podoba ta baskinka z koronki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękna! Jednak ten czarny pasek...coś mi nie do końca podchodzi...może gdyby był węższy...? Sama nie wiem. Ale sukienka pięęękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie śliczna sukienka. Szczególnie ten «ogon » z podszewki tyłu pięknie wykrojony i super się układa.Czarny pas może być,do tego czarne szpilki i czarną torebkę, i wszystko gra :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szyje Pani sukienki np na studniówkę lub wesele? Jak z materiałem i ceną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, poproszę o kontakt mailowy. Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.