sobota, 20 września 2014

Srebrna żakardowa


Srebrny żakard w kropeczki dla Pani Joanny. Forma sukienki bardzo prosta, choć nad ramionami trochę się napracowałam. Subtelny dekolt z tyłu, z boku zamek kryty. 

Zamek od jakiegoś czasu wszywam nie do samej pachy, tylko zostawiam 3 - 5 cm. Nie rozsuwa się, nie podrażnia skóry, jest prawie niewidoczny.
Tkaniną jestem oczarowana, kupiłam końcówkę i później nigdzie nie mogłam jej dostać. Sukienka z pewnością przyda się jeszcze na niejedną okazję.
Pozdrawiam, Dorota

SCALA  dziękuję za wszywki 

11 komentarzy:

  1. Świetna sukieneczka i piękny materiał. A ona nie faluje się za bardzo na plecach modelki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wersji ostatecznej pogłębiłam zaszewki przodu i tyłu, tak, że sukienka ładnie przylegała do ciała - oczywiście nie do końca, bo materiał był sztywny. Nie zdążyłam zrobić zdjęć przed oddaniem sukienki :(

      Usuń
  2. Jak zwykle ślicznie uszyta sukienka.Pełen profesjonalizm :-). A na plecach widać,jak masz zaznaczone pogłębienie zaszewek,więc na pewno finalnie wszystko wygląda idealnie. Zawsze myślałam,że do tego typu materiału musi być podszewka, ale widzę, że nie musi i fajnie, co to znaczy, że mogę coś podobnego spróbować sobie uszyć :-) Jeszcze nie uszyłam sukienki z podszewką - strasznie się tego boję. Jeszcze raz gratuluję odwagi i własnej firmy :-) To jest również moje marzenie-być może się kiedyś spełni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać, trochę więcej pracy z podszewką :) Nie wiem czy to była odwaga z tą firmą - raczej porządny kop w cztery litery od koleżanek :) Nie żałuję. Nie jest łatwo, bo wszystko robię sama, łącznie z księgowością, ale pewna doświadczona Pani powiedziała mi, że nawet jeśli będzie ciężko, trzeba zacisnąć zęby i do przodu. Nie poddawać się. Nie mów "może się spełni". Spełniaj :) http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/Strony/glowna.aspx

      Usuń
  3. Materiał jest cudny! Podoba mi się prosta forma sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak wszywam zamek, jakoś mi łatwiej niż do samej pachy. Pięknie wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach piękna tkanina! Ja też myślałam że żakard bez podszewki ani rusz, fajnie bo nie przepadam za podszewkami :) Świetna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przód grzeczniutki. Za to ten tył... z pazurem!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.