sobota, 8 listopada 2014

Bluza dla synka


Jeszcze parę lat temu nie było w sklepach i hurtowniach takiego wyboru dzianin. Teraz wybór jest ogromny - różne sploty, tłoczenia, pikowania, nadruki, wyższej jakości skład surowcowy (więcej włókien naturalnych, mniej poliestru). Dres, pianki jeszcze nigdy nie były tak modne. 


Nie wiem, czy zauważyliście, ale wreszcie znalazłam w Krakowie sklep z dzianinami prążkowanymi na ściągacze !!! Jupppi! (dziękuję za pomoc Marta). Bluzę uszyłam dla mojego syna, rozpędziłam się i uszyłam 3 różne. Dziś pierwsza z nich. Przy okazji widać moje pierwsze zmagania z renderką (przeszycie ozdobne):) Początki były bardzo ciężkie, ale wprawiam się. Bardzo dziękuję firmie Wójcik i Spółka - Maszyny do szycia za pomoc w  wyposażeniu mojej pracowni. 
Dzianiny/ tkaniny: cienka dzianina pętelkowa, na wewnętrzną stronę golfa i sznureczki czerwony batyst, prążkowana dzianina dresowa na ściągacze.
Ten model bluzy uszyłam w dwóch egzemplarzach: veeery big (mąż) i small (syn). Wyglądają w nich obłędnie:)
Pozdrawiam, Dorota

PS: Startuję w konkursie Hurtowni Tkanin IZPOL, będę Wam baaaardzo wdzięczna za polubienie strony IZPOL-u, a potem mojego projektu (nr 6). Z góry baaardzo dziękuję ♥. 


7 komentarzy:

  1. Ale On ślicznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne bluzy, z tymi przeszyciami wyglądają bardzo profesjonalnie :) PS. ładniutki ten Twój synuś

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie :) Super muszą wyglądać duży i mały facet razem w tych bluzach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow this jacket is perfect! I love the colours! :)

    www.nicole-aguinaldo.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne połączenie czerwieni z szarością, no i zestaw tata-syn prezentuje się bardzo zacnie, będą rewelacyjnie wyglądać razem na spacerach ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ przystojniak ci rośnie! A w bluzie wygląda jeszcze lepiej :)
    Bardzo fanie wygląda to przeszycie na renderce. Spaja całość kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i śliczny - tzn synek sam i w niej. Bluza z dodatkiem czerwonego, więc nie mogę napisać nic innego, tylko to, że mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.