środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie 2014


Rok 2014 przyniósł wiele zmian. Dzięki Funduszom Europejskim założyłam firmę. Spełniło się moje wielkie marzenie. Początki są trudne, ciężko ogarnąć szycie, administrację, księgowość i życie (synek niestety często choruje), ale warto, mimo wszystko. Trzeb zacisnąć zęby i DO PRZODU!!!  



Mam plany, wiem już w jakim kierunku chciałabym rozwijać swoją działalność, ale na zmiany trzeba czasu, a ostatnio troszkę go brak. Nazwa mojego bloga nigdy nie była tak PRAWDZIWA jak teraz;) 
Przez ten rok uszyłam wiele ciekawych projektów, każdy był dla mnie nowym wspaniałym wyzwaniem. Kupiłam mnóstwo pięknych tkanin, szyję na nowym sprzęcie, którego jeszcze nie rozpracowałam do końca i nie wykorzystuję jego nowoczesnych funkcji nawet w 50% :) Ale to się zmieni :) Pozdrawiam Firmę Wójcik i Spółka maszyny do szycia
Przybyło czytelników bloga, dziękuję, że jesteście. Doceniam Wasze komentarze. Także dzięki Wam sądzę, że warto rozwijać się i pracować. Zamienić pasję w zawód.
W Nowym Roku życzę Wszystkim zdrowia, wytrwałości i sukcesów. 
Pozdrawiam serdecznie. Do zobaczenia!
Dorota
PS: poniżej zdjęcia moich realizacji i linki, które przekierują Was do postów.

więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK
Więcej KLIK









6 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę że Ci się udało. Nie ma chyba nic piękniejszego niż satysfakcja ze spełnionych marzeń. Wiadomo, trzeba się natrudzić żeby coś osiągnąć. Świetnie Ci idzie, i oby tak dalej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba, trzeba. Potem będzie z górki :) To moje marzenie na 2015 rok :)

      Usuń
  2. Jeszcze raz gratuluję! Piękne projekty. Widać od razu, ze jesteś osobą dbającą o szczegóły z wielką dokładnością :) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tobie też gratuluję, świetnie dekorujesz okna firanami http://firannaszyje.blogspot.com/, ja nie mam do tego cierpliwości :)

      Usuń
    2. A ja nie mam cierpliwości do nanizania koralików i koraliczków ledwo widocznych okiem ;)

      Usuń
  3. Nie pozostaje więc nic innego jak życzyć jeszcze lepszego 2015 roku ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.