sobota, 6 grudnia 2014

Śmietankowa z koronkową narzutką


Bardzo efektowny i elegancki zestaw dla Pani Doroty: bazą jest śmietankowa, prosta sukienka, na nią zakładamy koronkową bluzkę. Sukienkę swobodnie można założyć samą, a narzutkę dokompletować do innej bazy (sukienki, bluzki) na ramiączkach. 



Dekolt sukienki podkreśla kształty (musicie uwierzyć na słowo, ale naprawdę dobrze leży), podobne zadanie ma cięcie francuskie - bardzo polecam. Narzutka niesamowicie pracochłonna - nie w konstrukcji, ale w wykończeniu. Początki w wyszywaniu były kiepskie, próbowałam różnych kombinacji, odpruwałam, naszywałam na nowo....ehh, ale na szczęście wzór się powtarzał i w końcu efekt pracy kilku dni zaczął być widoczny. Cierpliwość. Cierpliwość.Cierpliwość. Projekt w głowie i do dzieła :)
Tkaniny/dzianiny/akcesoria: kremowy stretch, podszewka kremowa wiskozowa, zamek kryty; czarna koronka, cekiny, koraliki czarne i przezroczyste, czarne koraliki tzw. sieczka, zamek rozdzielczy.
Pozdrawiam, Dorota


10 komentarzy:

  1. Sama naszywałaś koraliki i cekiny?! To jest robota godna Chanel!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można powiedzieć, że relaksuję się przy takich robótkach :) Ale poważnie - to wciąga.

      Usuń
  2. Po pierwsze opadła mi szczena jak zobaczyłam te wszystkie świecidełka. Godne podziwu, na prawdę. Tyle dłubania... Po drugie, Twoje Dzieła prezentują się 100x lepiej z metką i zapakowane w piękne torebki! Na blogu widać ogromny progres, podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze tak z ciekawości, bo mnie zeżre... Nie wiem czy mogę zapytać, ale skończyłaś sapu, czy coś jeszcze? Sama robisz konstrukcje do wszystkich rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończyłam SAPU, jestem mgr UJ, pracowałam w banku, a teraz wielką przyjemnością jadę na maszynie. Nie kończyłam żadnych specjalistycznych kursów konstrukcji, ale polecam ten: http://www.ksa.edu.pl/szkola-konstrukcji-i-modelowania-ubioru. Sama robię konstrukcje, modeluję intuicyjnie, czyli tak jak mi się wydaje, że będzie dobrze :))))

      Usuń
    2. ŁAŁ... Podziwiam :) O_O

      Usuń
  4. Wow, jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności, cierpliwości, precyzji wykonania itp. Bluzka naprawdę przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. W pełni się zgadzam, ze to krawiectwo artystyczne. I jeszcze naszywanie tych koralików! Piękne i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z koronką jest dużo pracy, a Ty jeszcze naszywałaś koraliki... Masz cierpliwość :) Pięknie wszystko wygląda, bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.