niedziela, 14 grudnia 2014

Sweterek ze srebrną nitką


 Prosty sweterek z dzianiny ze srebrną nitką - wreszcie uszyłam coś dla siebie:) To było jakiś czas temu...Jeśli ktoś zna powiedzenie:"Szewc bez butów chodzi", to w moim przypadku w ostatnim czasie idealnie się sprawdza. Sweterek uszyłam w piątek wieczorem, a w sobotę założyłam go na ślub, zwęziłam spódniczkę w róże i w takiej oto stylizacji wystąpiłam ;) (p. ostatnie zdjęcie). 



Seterek powstał z formy na sukienkę, rękawki też. Niestety widać podszycie obłożenia przy dekolcie i łezce z tyłu - możliwe, że lepiej byłoby to zwyczajnie przestebnować maszyną. Ogólnie sweterek bardzo fajnie się nosi, dobrze wygląda w stylizacji z jeansami. Kilka razy prałam (polecam ręcznie) i nie wyciąga się, na ten moment jestem zadowolona z tego ekspresowego ciuszka.
Pozdrawiam, Dorota


8 komentarzy:

  1. Uniwersalny - pasuje chyba do wszystkiego. Nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweterek. A z tą spódnicą wygląda zupełnie inaczej niż na zdjęciach powyżej. Ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny! I super wygląda w stylizacji z ostatniego zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest i podoba mi się, że łezka z tyłu jest taka duża :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna dzianinka i super sweterek :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.