czwartek, 22 stycznia 2015

Minky


Dziś na blogu ubranko dla małej damy :) Sweterek i spódniczka dla Mai. Minky to świetny materiał (dzianina) na kocyki, czapeczki, zabawki, ubranka, bardzo miły w dotyku i przede wszystkim bardzo atrakcyjny wizualnie (przemilczmy nawet, że sztuczny, można przecież wszyć bawełnianą podszewkę:)). Dla zainteresowanych - posiada certyfikat "Bezpieczny dla dziecka". 



Do kompletu różowa spódniczka na gumce z ozdobną kokardką - słodkości :)
Do następnego, Dorota


6 komentarzy:

  1. Nie wiem ile w tym magii, a ile przypadku, ale właśnie przed sekundą przymierzałam mój sweter z kremowego minky w różyczki! ;)) Gdzie kupiłaś swój materiał? I to, co jest jeszcze przede mną - czego użyłaś jako podszewki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał kupiłam na ul. Krakowskiej w Krakowie (DEE DEE MODE), ja zrobiłam tylko obłożenie przy dekolcie z bawełny, ale na całość proponuję np. cienką dresówkę.

      Usuń
  2. Bardzo milusio wygląda ta góra:) A kokardka to fajny detal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to razem wygląda! Aż chyba odśnieżę auto i jutro pomknę na Krakowską! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak napisałaś :) Słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super gòra świetna taknina i świetnie dobrane kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.