czwartek, 15 stycznia 2015

Pianka


Pianka po raz pierwszy! Spódniczka dla Oli. Duuużo zabawy przy szyciu, mnóstwo kombinacji w układaniu zakładek. Muszę przyznać, że ta "tkanina" bardzo mnie zaskoczyła - uwaga - można prasować :)))) Naprawdę! 



Spódniczkę uszyłam na podszewce, bo jednak prześwituje (podszewka Pinko :)). Kto by pomyślał, że z prostokątnego kawałka będzie taki efekt :) Faktura prześwietna. Kolor srebrny, ale dostępny jest także granatowy i czarny. Spódniczka sprawdzi się w młodzieżowych stylizacjach.
Pozdrowienia, Dorota


13 komentarzy:

  1. Ale świetna! W piance podoba mi się, to, że bardzo dobrze trzyma kształt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i na spódniczkę nie trzeba jej dużo.

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba! Jednakże to nie moje klimaty. Sama zastanawiałam się nad uszyciem sobie czegoś z pianki. Wolę jednak długie i zwiewne skpódnice tiulowe. Pozdrawiam i życzę weni na dalsze piankowanie! (www.gabridou.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może jeszcze coś uszyję z pianki - naprawdę ciekawy materiał :)

      Usuń
  3. cudna jest. sama z chęcią bym taką założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ale kształty! Super spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie też skończyłam swoją pierwszą piankę, moja jest z pół koła i ma identyczny zamek :) Zakładki dają bardzo ciekawy efekt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyprofilowana spódniczka!! pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, podsunęłaś mi pomysł na spódniczkę dla córki, bo ja zdecydowanie omijam piankę szerokim łukiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pianka bardziej podoba mi się w wersji spódnicy z koła, ale muszę przyznać, że ta też jest ciekawa :) Fajnie byłoby ją zobaczyć na "żywej bryle", a nie tylko na manekinie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety przymiarki robię zwykle wieczorem, a o tej porze i przy nieodpowiednim oświetleniu zdjęcia są kiepskiej jakości :(

      Usuń
  9. Witam serdecznie, spódniczka jest genialna. Mam pytanie - gdzie kupiłaś materiał i jak się dokładnie nazywa. Z góry dzięki za odp. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest rodzaj bardzo popularnej ostatnio pianki. Kupiłam w Krakowie w "Kakadu" na ul. Skałecznej, ale można ją też dostać w sklepie "Milanex" na ul. Filipa i w hurtowni na ul. Kraszewskiego. Dostępne były 3 kolory: czarny, srebrny i granatowy.

      Usuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.