niedziela, 1 marca 2015

Puchaty kocyk


Mięciutki kocyk dwustronny na prezent dla prześlicznej Alicji. Minky w różyczki jest naprawdę bardzo wdzięczną dzianiną i do szycia (choć pyli straszliwie) i wizualnie. Obejrzałam mnóstwo tego typu kocyków. Wydaje mi się, że są bardzo praktyczne i wyglądają pięknie. 



Płótno bawełniane można kupić w wielu wersjach kolorystycznych i z różnymi nadrukami. Gzygzak szary na chwilę obecną jest chyba najbardziej popularny. Mi spodobały się kropeczki :). W środek wszyłam dodatkowo polarek (można też ocieplinę).
Pozdrawiam, Dorota


7 komentarzy:

  1. Piękny! Śliczne połączenie, chyba uszyję sobie tego typu kocyk :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne tkaniny, super połączenie, na sam widok chce się nim otulić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudeńko!! prawie wyciągam ręce do monitora aby pogłaskać polarek w różyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie uszyty i pięknie się prezentuje. Fajne rozwiązanie z polarkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ cudne połączenie, te groszki i te mięciutkie rózyczki... oj zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocyk cudny :) Powiedz gdzie kupiłaś ten materiał minky ? Szukam go i nie potrafię znaleźć, miała jedna firma na sprzedaż ale aktualnie nie mają go na stanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w Krakowie na ul. Krakowskiej (DEE DEE MODE), ale napewno jest jeszcze w hurtowni MILANEX w Krakowie oraz na http://efutro.pl/ROZE_ROZYCZKI_-_MINKY_12_1338.html

      Usuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.