sobota, 22 sierpnia 2015

Czerwony Kombinezon


Tego lata kombinezon jest baaardzo modny, w różnych wersjach: casual, glamour, sportowy itp. Dziś przedstawiam Wam połączenie swobody i luzu z elegancją (wystarczy założyć szpilki, pasek, kopertówkę i mamy naprawdę elegancką stylizację wieczorową). 

Kolor bardzo modny i z tego co wiem :) będzie modny jeszcze w kolejnym sezonie.  Kombinezon uszyłam dla Ewy. Zapina się z tyłu na 2 guziczki, krój kopertowy, kieszonki w spodenkach.
Tkaniny: czerwony stretch, bez podszewki.
Pozdrawiam, Dorota


8 komentarzy:

  1. Cudeńko:) Piękny soczysty kolor i ładne wykończenie:) Z ciekawości - jakiej tkaniny szyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był stretch, bardzo delikatna, lekko rozciągliwa tkanina.

      Usuń
  2. Pięknie się prezentuje, bardzo mi się podoba taki krój w tym kolorze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon wygląda fantasztycznie! Bardzo kobiecy i przyciągający wzrok. Na dodatek świetnie leży

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny :-) szkoda że nie mam figury do noszenia takich cudeniek :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja widziałam na żywo :) Swietny!!! Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.